Is dit geluk?

09-07-2023

Ik zit aan de waterkant bij de paarden. Er gaan honderden gedachten door mijn hoofd, maar een gedachte blijft hangen. Is dit geluk?

Mijn paarden die in de wei staan te grazen, mijn hond die ronddartelt achter haar bal aan en mijn lieve vent op de trekker. Mijn vent die al mijn dromen laat uitkomen. Die mij steunt op mooie en moeilijke momenten. Hij die mij laat ervaren wat geluk is en dat je dat kunt vinden in de kleine dingen. Hoe cliché dit ook klinkt.

Jarenlang heb ik het gevoel gehad dat mijn leven bestond uit negativiteit en dat ik niet was weggelegd om gelukkig te zijn. Maar nu voel ik het. In iedere vezel van mijn lichaam.

Zittend in de schaduw van de bomen ervaar ik geluk. Ik ben dankbaar dat ik mezelf kan toestaan om dit te ervaren. Het maakt me niet uit hoelang het duurt. Zolang het er is geniet ik er van. 

lindaschrijft © Alle rechten voorbehouden 2024
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin