Een goede start

06-02-2020

Het jaar 2020 is al een tijdje begonnen, en ik kan met trots zeggen dat er een goede start is gemaakt!

We hebben iets heel moois in ons leven gekregen: Luna, een labrador puppy! We hebben haar opgehaald op 5 januari, een beter begin kon ik mij niet wensen.

Ik heb na 7 weken, en helaas nog steeds stukke enkelbanden weer een stukje rondgestapt op mijn beste vriendin Nina. Wat was dat fijn, en wat is het balen dat ik nog steeds niet kan rijden. Gelukkig wordt zij goed getraind door Michelle en doe ik zelf het longeerwerk zodat ze niet helemaal stil staat en ik haar straks na mijn herstel weer lekker kan oppakken!

Ik ben officieel gaan samenwonen met mijn lieve vriend Rob. Wat hou ik toch veel van hem en wat hebben wij een mooi leven samen.

Dat besef ik maar al te goed, dat ik een mooi leven heb. Alleen het genieten lukt nog niet altijd even goed. Het kost heel veel energie en soms heb ik het gevoel dat ik het niet verdien om het zo goed te hebben.

Het gaat wel steeds beter hoor, en ik doe iedere dag opnieuw mijn best.

Therapie vordert, ik zit momenteel op de helft van de groepstherapie die ik iedere dinsdag volg. Afgelopen dinsdag zijn er 5!!!! nieuwe mensen bijgekomen. Best heel erg heftig en heel veel in een keer maar we gaan er gewoon het beste van maken. Ik zit daar immers voor mezelf en het is mijn leven wat nog beter op de rit moet komen. Ik ga dus gewoon door met stappen maken en hoop dat ik 2021 therapieloos kan doorbrengen, maar laten we eerst dit jaar maar gewoon even doorkomen en zorgen dat het steeds een beetje beter zal gaan.

lindaschrijft © Alle rechten voorbehouden 2024
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin